`


THERE IS NO GOD EXCEPT ALLAH
read:
MALAYSIA Tanah Tumpah Darahku

LOVE MALAYSIA!!!


 

10 APRIL 2024

Wednesday, December 1, 2010

EXPOSED: ROMANCE BETWEEN PERMAISURI SITI AISHAH AND SYED ABDULLAH AL ATTAS (FINAL 6)


"Cinta Syyhh"

14 days to go....






Dah terlanjur
...


1. Kesemua cek yang diberikan oleh Permaisuri Aisyah kepada saya belum pernah sekalipun "Cek Tendang" seperti fitnah komen-komen dibawah. Berapakah nilainya akan didedahkan dalam buku "Cinta Syyh" nanti. Walaupun pada saya nilainya "sangat ciput" tetapi ianya menjadi satu kenangan abadi...Cek pembayaran yuran perkhidmatan diatas diberikan kepada saya selepas berjumpa dengan Aisyah di Mandarin Oriental Hotel pada 6-6-2010. Saya bukan Gigolo. Oleh kerana itu anda harus membaca buku "Cinta Syyhh" ini supaya anda tahu cerita sebenar.

2. Team PSI hanya menjayakan program Seekers di NTV7 untuk Musim Pertama danMusim Kedua sahaja. Musim yang lain kami tidak terlibat. Kalau tiada sebarang penampakan "makhluk paranormal' dalam kajian team kami yang lalu, ianya adalah fitnah dari 'segolongan kelompok kecil" yang mencemburui kejayaan kajian kami. Kami hanyalah pengkaji paranormal yang mencari kebenaran (to seek the truth)

3. Susur jalur keturunan saya (klik). Kalau ada kelapangan, bacalah dengan hati terbuka kupasan penulisan saya tentang ahlul bait (keturunan rasullullah). Kaum syed-syed dan syarifah jangan tersinggung dengan artikel saya ini kerana saya suka mencari kebenaran. Kalau anta semua tak puas hati kerana mendakwa ana menghina keturunan rasullullah, anta boleh jawab balik artikel ini dengan 'fakta' bukannya 'emosi'. Demi mencari kebenaran tiada kamus 'tolak ansur' dalam prinsip hidup ana.

4. Setiap komen negatif yang diberikan menjadi kegemaran saya kerana ianya ibarat baja yang akan menyuburkan akar tunjang. Komen fitnah membuat saya tersenyum sinis kerana saya sentiasa bersedia menunjukkan bukti. Anda jangan lupa... keranakami adalah seorang pengkaji!

5. Mana dahulu? Alfatihah atau AlBaqarah? (klik)

6. Hantu (Makhluk Paranormal) suka perempuan seksi? Ini antara bukti yang kecil saja hasil kajian kami untuk berkongsi pengalaman dengan anda. Masih ada 78 rakaman lagi sebagai bukti yang masih belum sempat dimuatkan dalam blog ini.(Klik)



Walaupun aku terima puluhan atau mungkin ratusan atau mungkin juga ribuan atau puluhan ribu cercaan dari orang ramai terhadap wajahku yang tak berapa macho ni ciptaanNYA namun...

Aku masih berbangga dari dulu sehingga sekarang kerana aku tak "makan duit perempuan"! Tak percaya? Boleh tanya sendiri mantan isteriku dan mantan aweks2 aku dulu. Ahakz

read earlier post :
courtesy of UncleSeekers

1 comment:

Note: Only a member of this blog may post a comment.